۱۳۹۴ خرداد ۲۰, چهارشنبه

هلاكت ٦ پاسدار بومي رژيم در منطقه كامياران

منابع خبري كُردي از كشته شدن ٦ پاسدار بومي  رژيم توسط افراد مسلح ناشناس در بخش شاهو در منطقه شهرستان كامياران خبر دادند.
 به گزارش آژانس خبررسانی کُردپا، روز سه‌شنبه  19 خرداد 94 (9 ژوءن 2015) ٦ پاسدار بومي رژيم در  مابین روستای "تخت زنگی" و "سرشیلانه" و در تفرجگاهی با عنوان "توقه گویز" به كمين افراد مسلح ناشناس افتاده و  به هلاكت رسيده ا‌ند.
هویت یکی از پاسداران معدوم  جبار گل‌محمدی اهل روستای "تنگیور" از توابع بخش شاهو  اعلام  گرديده است.
جبار گل‌محمدی از اوايل انقلاب ضد سلطنتي در سال ٥٧ به عضويت سپاه پاسداران در آمده و يكي از  مهره هاي اصلي و شناخته شده و فعال  اين اُرگان سركوب و چپاول و ترور  در منطقه كامياران بوده است.
قابل ذكر است كه در روزهاي گذشته در يك درگيري در حوالي روستاهاي
"شموله" و "شندره"  در نزديكي شهرستان ربط از توابع سردشت،  پنج تن از پاسداران رژيم در يك عمليات كمين توسط افراد مسلح ناشناس  زخمی گرديدند.
در پى درگيريهاى مسلحانه در مناطق كرد نشين، كه بدنبال قيام مردم شهر مهاباد در اعتراض به مرگ فريناز خسرواني توسط يك مامور اطلاعاتي رژيم شروع شده است ، نيروهاى امنيتى رژيم  دست به دستگيريهاي  گسترده اي  زده و حدود 30 نفر در مناطق کامیاران و سردشت و اروميه  را دستگير كردند.
 همچنين وزارت اطلاعات رژيم آخوندها  نيز با صدور بيانيه اى از دستگیری اعضای " چند تیم تروریستی" در غرب كشور خبر داد.   
بعد از درگیریهای روز  21اردیبهشت در اعتراض به مرگ فريناز خسرواني بیش از 200تن از جوانان مهاباد دستگير و  تعداد زیادی از دستگیر ‌شدگان به زندان نقده منتقل شد ند.
تعدادی از این دستگیر ‌شدگان مجروح  بودند، اما دژخیمان خامنه‌ای به شکنجه آنان ادامه داده و روز دوشنبه 11خرداد 94 تعدادی از دستگیر ‌شدگان قیام مردم مهاباد از اداره اطلاعات به زندان مهاباد منتقل شدند. آنها در این مدت تحت بازجویی و شکنجه بازجویان وزارت اطلاعات قرار داشتند تا به آنچه که بازجویان می‌خواهند اعتراف نمایند.