۱۳۹۴ خرداد ۲۷, چهارشنبه

خبر فوري: فرياد مرگ بر ظالم و درود بر آزادي و انسانيت در زندان گوهردشت كرج

بنابه خبر رسيده به وبلاگ طلايه داران، زندانيان سياسي زندان گوهردشت كرج، موسوم به رجايي شهر، در اعتراض به ادامه شكنجه سفيد و مرگ خاموش زندانيان، همزمان با سركشي شماري از ماموران امنيتي از دستگاههاي پارازيت، فرياد مرگ بر ظالم و درود بر آزادي و انسانيت سردادند.
بنابه اين خبر امروز چهارشنبه 27 خرداد 1394 تعدادی از ماموران امنیتی برای سرکشی از دستگاهها ی پارازیت سرطان به پشت بام آمده بودند و زندانیان سياسي سالن 12  زندان گوهردشت (رجايي شهر) در محوطه هواخوري زندان در اقدامی هماهنگ و  در اعتراض به این عمل غیر انسانی فریاد و شعار سردادند. 
لازم به یادآوری است كه  زندانیان بارها با مکاتبه و نامه نگاری به نصب دستگاههاي پارازيت  اعتراض کرده بودند  اما  جلادان  زندان هر بار به نماینده سالن گفته اند این موضوع در دستور کار وزارت اطلاعات است و ما کاره ا ی نیستیم و خود ما هم اعتراض داریم!
 به علت نصب این دستگاه ها در محوطه هواخوري بیش از ده ها زندانی وضعیت اورژانسی دارند و جان و سلامتی آنها در خطر جدی است. از جمله این زندانیان مي توان به زندانيان سياسي ،  عفیف نعیمی،  پیروز منصوری ، خالد حردانی، محمد سیف زاده، مصطفی اسکندری، فؤاد مقدم، حشمت الله طبرزدی،  شاهرخ زمانی اشاره کرد که وضعیت آنها اورژانس گزارش شده است و چندی است اسد الله هادی در بیمارستان بستري است.