۱۳۹۴ خرداد ۲۱, پنجشنبه

مزدور مرگت باد، ننگت باد

آرزوهاي بر باد رفته، مزدور مرگت باد، ننگت باد 

مه فشاند نور و سگ عوعوكند.

اين شگرد همه ديكتاتورهاي خونخوار و ضد انساني است كه به خاطر پيش برد ن مقاصد و سياستهاي شوم و سركوبگرانهشان داعيه دفاع و دلسوزي براي جوانان و مردم كردهاند و از آزادي و برابري بهكرات گفتهاند. اما رژيم آخوندي كه در همه زمينههاي ضدبشريش گوي سبقت از همه ربوده است، رژيمي كه در اوج دغلكاري، مردمفريبي، نيرنگ و فريب، دست ميبرد، چشم از حدقه درميآورد و در ملأعام حلقآويز ميكند. صحبت از جوانان  براي دژخيمان يك ترفند كهنهيي و بيآبرويي بيش نيست. رئيس جمهور ارتجاع احمدي نژاد در هر شهري كه ميرود جوانان شعار بيكاري و مشكلات معيشتي خود را بيان ميكنند، دانشجويان مرگ بر ديكتاتور را  فرياد ميكنند. اصلاً آن چه در رژيم آخوندي معني و مفهومي ندارد همانا جوانان، آغوش گرم خانواده و… است. فراموش نكردهايم، زير پوش اسلام عزيز! هزاران دانشآموز و نوجوان را به تنور جنگ ضد ميهني ريخت، هزاران خانواده  را از هم پاشاند. هزاران جوان بيكار، معتاد با هزاران مشكلات از ارمغان هاي شوم اين رژيم است. هيتلر در سخنرانيهاي خود از جوانان به گزاف سخن ميگفت و شعارهاي ضد جنگ ميداد، اما ديديم كه ميليونها جوان را از بين برد. رژيم به غير از خودش دلي براي كسي نميسوزاند، البته دلسوزي از ترس سرنگوني.وقتي رژيم و وزارت بدنام رژيم آخوندي به فكر نجات! جوانان اشرفي است مشخص است كه همين جوانان چنان ضربههاي جانانهيي بر بناگوش آخوند ها نواخته و مي نوازند كه رژيم را به استيصال مطلق كشانده است. پس شم ارتجاعي آخوندها  ايجاب ميكنتد كه هزاران توطئه عليه اشرفيان را زير پوش خانواده ايجاد كند و در اين راستا از مزدوران داخلي و خارجي و لابيهاي خود استفاده كند و با صرف پولهاي هنگفتي از قبل مردم محروم ايران تا شايد حتي يك اشرفي را از شهر اشرف جدا كند. اما ترفند خانواده وقتي به طور جدي در دستور كار رژيم قرار مي گيرد كه مجاهدين در اوج هستند، پيروزيهاي سازمان در سطح بينالمللي، ديدار پيروزمند خانم مريم رجوي از ايتاليا، آلمان و مجامع بينالمللي، احكام دادگاع عدالت ارو پا، حمايت پارلمانترهاي فرانسه، ايتاليا، آلمان، اردن و… از راهحل سوم خانم رجوي و حمايت از اشرف، تحصن سرفرزانه ايرانيان آزاده در واشينگتن، و ژنو و ديگر كشورهاي مختلف، حمايت شخصيتهاي بينالمللي در دفاع از اشرف، محكوميت رژيم در مجامع بينالمللي همه حكايت از ضعف و زبوني و شكنندگي و افلاس رژيم در سطح داخلي و خارجي رژيم دارد، كه آه در بساط ندارد و ناچار است كه پاچه مجاهدين را بگيرد.
چندي قبل چند نفر از خانواده مجاهدين با مزدوران وزارت اطلاعات جلو ورودي شهر اشرف آمدند و عليه اشرفيان شعار داده و رفتند معلوم  است بالاخره سايتهاي مزدوران نبايد بدون خبر باشد بايد بنويسند كه اجازه نميدهند كه خانوادهها فرزندان خود را ببينند؟
رژيم ضد بشري بارها براي از بين بردن اشرف و ليبرتي كيسههاي بزرگي دوخته بود، اما همه آنها نقش بر آب شد. در جريان عمليات مرواريد كه رژيم از وضعيت ناآرام عراق سوءاستفاده كرده بود و با اعزام گلههاي پاسدار به عراق به خيال باطل خود آرزوي از بين بردن مجاهدين را داشت و در اين راستا حتي اتوبوسهاي خالي آورده بود كه مجاهدين را كتف بسته به ايران گسيل دهد، اما «هيهات منا الذله» اتوبوسهاي رژيم پر از خالي برگشتند و ضربهيي جانانه بر پيكر رژيم فرتوت فرود آوردند.
صداي رساي دانشجويان كه مرگ بر ديكتاتور و آخوند مرتجع و رهبر پوشالي را در سراسر دانشگاهها در روز بزرگداشت 16آذر و شعار اشرف نشان را« ما زن و مرد جنگيم، به جنگ تا به جنگيم» پيوند و ارج و قرب مجاهدين و اشرفيان را در ميان جوانان و آحاد مردم ميهن ميرساند. بله آنان كه عزم سفر كردهاند كه در فراسوي اين سفر، بهار آزادي و اضمحلال آخوندها را نويد ميدهند.
 بله ايستادگي اشرفيان نماد وحدت ايرانيان آزاديخواهي شده كه عزت و شرف خود را درآرمان مجاهدين و در نفي تماميت رژيم مي بينند.
حالا به اين رژيم پيزوري خرده نگيريد كه چرا آرزوي فرو پاشي مجاهدين را در مخيله كثيفش ميپروراند؟
 و چرا حتي به يك نفر اشرفي كه ازليبرتي برود قانع است؟
روزگار دجاليت آخوندي سر آمده است. آن چه كه مي ماند و خواهد ماند استواري و پيروزيهاي روز افزون اشرفيان، اعتلاي مجاهدين و افول رژيم آخوندي است. اين مزدوران برون مرزي همانند شكجه گران زندانهاي بد نام آخوندي عليه مردم و مقاومت مزدوري مي كنند، دروغ و جاسوسي مي كنند اما دوران اين نابخردان سر رسيده است شما با شگنجه گران و دژخيمان رژيم از يك سنخ و يك ساختاريد بر پيشاني همگي شمايان  خائن و مزدور نوشته شده است.
 ميرويم كه فرياد رساي مردممان در ويلپنت ،هر چه با شكوه تر به گوري چشم مزدوران باشيم
محمود نيشابوري