۱۳۹۴ خرداد ۲۰, چهارشنبه

خبر فوري: زندانيان سياسي ، سعيد ماسوري، افشين بايماني و جعفر اقدامي امروز به بند اطلاعات موسوم به سپاه منتقل شدند

 بنا به خبر رسيده به وبلاگ طلايه داران، ۳ تن از زندانیان سیاسی زندان گوهردشت كرج به بند اطلاعات موسوم به بند سپاه منتقل شده اند.
به گزارش رسيده امروز چهارشنبه ۲۰ خراد ۹۴ ، ساعت يك و سي دقيقه ، سعيد ماسوری،افشین بایمانی و جعفر اقدامی از زندانيان  سیاسی سالن ۱۲ زندان گوهردشت کرج به بند اطلاعات موسوم به بند سپاه انتقال یافتند.  
همچنين امروز همزمان محمد سيف زاده وکیل زندانی به بیمارستان انتقال داده شد و رسول حردانی از روز 3/13در اعتصاب غذا بوده و بهنام ابراهیم زاده پس از شکنجه در انفرادی به بند اشرار (بند یک) انتقال داده شده است.
بنابه اخبار منتشره در شبكه هاي اجتماعي  مدتی است که فشار بر زندانیان سیاسی در رجایی شهر (گوهردشت) و اوین و دیگر زندانهای رژيم  از جمله زندانهاي کارون اهواز ، کردستان و سیستان و بلوچستان  افزایش چشم گیری داشته و زندانیان سیاسی برای رساندن صدا مظلومیت خود دست به اعتصاب غذا می زنند که باعث صدمات شدیدي  به زندانیان بیمار می شود. از جمله اين فشارها شكنجه سفيد زندانيان است كه در دوره آخوند حسن روحاني همراه با افزايش اعدام هاي فله اي روزانه شدت و حدت بيشتري يافته است.
هم اكنون 27 زنداني در خطر  اعدام هستند.
بنابه اطلاعيه دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران، در روز شنبه ۱۶ خرداد بیش از 20 زندانی در زندان قزلحصار کرج برای اجرای حکم اعدام به سلولهای انفرادی منتقل شده‌اند. جانیان گارد ویژه زندان برخی از این زندانیان را که از رفتن به سلول انفرادی خودداری می‌کردند، وحشیانه مورد ضرب و جرح قرار دادند و به اجبار به سلول انفرادی منتقل کردند. دژخیمان به آنها حتی فرصت خداحافظی با همبندانشان را ندادند.
روز پیش از آن نیز هفت‌تن از زندانیان محکوم به اعدام در زندان عادل‌آباد شیراز برای اجرای حکم به سلولهای انفرادی این زندان منتقل شدند.