۱۳۹۴ خرداد ۲۱, پنجشنبه

منوچهر هزارخاني: با تمام قوا در گردهمايي ۲۳ خرداد شركت كنيم



                                    بايد با تمام ظرفيت و تمام قوا در گردهمايي پرشكوه سالانه مقاومت در ۲۳ خرداد شركت كنيم. منِ پيرمرد هم خواهم آمد تا از شما جوانترها، در زمينه پايداري در مبارزه و مقاومت و وفاداري به آرمان آزادي درس بگيرم.
سلام بر همه هم ميهنانم، به ويژه به اشرفيها و اشرف نشانهايي كه، آزاد يا دربند، تمام برنامه زندگيشان بيش از پيش گرايش دارد كه در يك كلمه خلاصه شود: ادامه مقاومت تا روز پيروزي بر دشمن، دشمن مردم ايران بطور خاص و دشمن بشريت به طور عام.

دوستان و دوست داران مقاومت،

شما تاكنون دشمنان بسياري را از ميدان خارج كرده ايد، موانع بسياري را از سر راهتان برداشته ايد، هم در عرصه داخلي، هم در عرصه بين المللي؛ اما دشمني كه امروز در برابر خود داريد و قصد كرده ايد به زباله دان تاريخش درافكنيد از همه آنها سخت جان تر و پايدارتر است. يك كوه فرهنگي از رسوبات عميق و ديرينه استبداد مذهبي قرون وسطايي است كه از جاكندنش، به گمان من، بدون مشاركت فعال همه كساني كه اين بليه نا همزمان راه نفسشان را بسته است، اگر شدني باشد، بسي طاقت فرساتر از آن است كه اكنون مي‌پنداريم. 
اما شما هم مي‌دانيد و در كوره تجربه هاي روزمره خود دريافته ايد كه بعيد است اين كوه سنگي سخت‌جان، آخرين مانعي باشد كه با آن رو به‌ رو خواهيم بود. منتها اين نتيجه را هم به دست آورده ايم كه در مقابله با مانعي كه جلو ماست، هراندازه كه سخت جان و توان فرسا به‌نظر آيد، بايد طوري عمل كرد كه انگار مي خواهيم آخرين مانع را از سر راهمان حذف كنيم. پس بايد با تمام ظرفيت و تمام قوا در گردهمايي پرشكوه سالانه مقاومت در ۲۳ خرداد شركت كنيم.
منِ پيرمرد هم خواهم آمد تا از شما جوانترها، در زمينه پايداري در مبارزه و مقاومت و وفاداري به آرمان آزادي درس بگيرم