۱۳۹۴ تیر ۲, سه‌شنبه

سخنرانی سناتور رابرت توریسلی در گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس

 اعضای مقاومت، افتخار بزرگ من است که امروز هیأت ایالات متحده آمریکا را به شما معرفی کنم. به‌مدت 200سال، کشور من نمایندگانش را به نقاط مختلف جهان فرستاده تا در کنار افرادی بایستند که قوی یا ضعیف، کوچک و بزرگ، غنی و فقیر بوده‌اند، در تلاش بی‌پایان برای رسیدن به آزادی. اما این هیأت یک تفاوت دارد که باید در تهران آن‌را فهم کنند. هرگز و هرگز طی این 200سال هیأتی با این قدرت، گستردگی، عمق و تعهد نبوده است. رئیس ستاد مشترک ارتش ما، رئیس اطلاعات مرکزی، مدیران کابینه، دموکرات‌ها، جمهوری‌خواهان، لیبرال‌ها و محافظه‌کاران.
پس به آخوندها در تهران می‌گوییم، صدای مرا خوب بشنوید، در ژنو مذاکره کنید، با باراک اوباما صحبت کنید، به توافق خود برسید، برای خودتان زمان بیشتر بخرید، 18ماه دیگر در پایان دوران این دولت، ما مردم آمریکا، دموکرات و جمهوریخواه، ما منتظر شما خواهیم بود و شاهد نابودی شما خواهیم بود.
و یک پیام نهایی دیگر به آخوندها، 120000هزار شهید، روزانه به این لیست اضافه می‌شود، قبل از این‌که صحبت ما امروز تمام شود یک نفر دیگر کشته خواهد شد، به آنهایی که ممکن است صدای ما را بشنوند و منتظر اعدام هستند، به خانواده‌های آنها که منتظر خبر مرگ (فرزندانشان) هستند، این تعهد ما است: ما به یاد شما، روی خاک شما، یک بنای یادبود عظیم و پا برجا خواهیم ساخت، این یک جمهوری آزاد در ایران خواهد بود که به آزادی مردم ایران متعهد خواهد بود.
23خرداد 94