۱۳۹۴ خرداد ۲۱, پنجشنبه

مريم رجوي از سوي نمايندگان پارلمان موريتاني مورد حمايت قرار گرفت

در آستانه برگزاری گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس، 23نماینده پارلمان موریتانی از بیانیه «اقدام مشترک کشورهای عربی در مقابله با اشغالگری و تجاوز رژیم ایران در یمن» حمایت و اعلام کردند:
 دفاع برحق و مشروعی تا خلع‌ید از عوامل ایران در سوریه و عراق و لبنان باید ادامه پیدا کند
پارلمانترهای موریتانی دخالتها و جنگ‌افروزیهای رژیم ایران در کشورهای منطقه به‌خاطر سرپوش گذاشتن بر بحرانهای درمان‌ناپذیر سیاسی و اجتماعی و اقتصادی گریبانگیر این رژیم است که هر روز عمیق‌تر می‌شود و راه‌حل صحیح در مقابل آن، همانا قاطعیت و خلع‌ید از این رژیم در منطقه و حمایت از اپوزیسیون ایران است. از این‌رو ما نیز هم صدا با پارلمانترهای کشورهای عربی خواستار محقق شدن موارد زیر هستیم:
- گسترش اقدام مشترک کشورهای عربی در یمن تا خلع‌ید از تمامی عوامل ایران از سراسر منطقه مخصوصاً از کشورهای برادر سوریه و عراق و لبنان.
- تشکیل نیروی نظامی مشترک عربی که مأموریتش دخالت فوری برای تأمین امنیت کشورها باشد.
- حمایت از مقاومت مشروع مردم ایران علیه رژیم حاکم؛ مقاومتی که اولین افشا کننده دخالتهای این رژیم در منطقه بوده و حمایت از آن بهترین راه‌حل برای تغییر معادلات منطقه و برقراری صلح در منطقه است.
-فراخوان به همه علما و مراکز اسلامی و شخصیتهای سیاسی در کشورهای اسلامی برای بالا بردن صدای اعتراضشان علیه دخالتهای رژیم ایران