۱۳۹۴ خرداد ۲۱, پنجشنبه

سايت العربيه فارسي، خبر فوري انتقال سه تن از زندانيان سياسي به شكنجه گاه اطلاعات را انعكاس داد


دبی-العربیه. نت فارسیبنا به گزارش مخالفان ایرانی 3 تن از زندانیان سیاسی در زندان گوهردشت کرج امروز چهارشنبه به بند اطلاعات موسوم به بند سپاه منتقل شدند.وبلاگ "طلایه داران" در این باره گزارش داد که ۳ تن از زندانیان سیاسی به نام های سعید ماسوری، افشین بایمانی و جعفر اقدامی از زندانیان سیاسی سالن ۱۲ زندان گوهردشت کرج امروز بعد از ظهر 10 ژوئن به بند اطلاعات موسوم به بند سپاه انتقال یافتند.

روز چهارشنبه ۲۰ خرداد ماه حوالی ساعت ۱۳:۳۰دژخيمان زندان، زندانیان سیاسی سعید ماسوری، افشین بایمانی، جعفر اقدامی را از بند ۴ سالن ۱۲ زندانیان سیاسی خارج و به بند اطلاعات موسوم به بند سپاه شکنجه گاه وزارت اطلاعات منتقل کردند.لازم به ذکر است که زندانیان سیاسی در این بند در سلولهای انفرادی و تحت بازجویی و شکنجه های جسمی و روحی بازجویان وزارت اطلاعات قرار می گیرند.
اين خبربه محض دريافت در ”وبلاگ طلايه داران” http://talaieh-daran.blogspot.sg/2015/06/blog-post_22.htmlبراي افكار عمومي و اطلاع رساني براي حمايت و ياري رساندن  به زندانيان دربند و زير شكنجه و اعدام، انتشار يافت.
سايت العربيه كه مدتي است گزارشها و مطالب بسيار مفيدي در رابطه با رويدادهاي ايران بازتاب ميدهد، از جمله برنامه ” دوراني در جهنم” كه سلسله مصاحبه هايي با شماري از زندانيان سياسي از بند رسته در باره شكنجه گاهها و جنايت هاي رژيم خميني بود، بلافاصه خبر ” وبلاگ طلايه داران” را منعكس و بيانيه زندانيان سياسي زندانهاي كارون اهواز،كردستان و سيستان و بلوچستان در حمايت از گردهمايي بزرگ شوراي ملي مقاومت ايران را نيز بر آن افزود كه جاي قدرداني و سپاس فراوان دارد. 

ذيلا خبر:  ”انتقال شماری از زندانیان سیاسی به بند اطلاعات زندان گوهردشت” از سايت العربيه http://farsi.alarabiya.net/fa/iran/2015/06/10/%D8%A7%D9%86%D8%AA%D9%82%D8%A7%D9%84-%D8%B4%D9%85%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D8%B2%D9%86%D8%AF%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D8%B3%DB%8C%D8%A7%D8%B3%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%D8%A8%D9%86%D8%AF-%D8%A7%D8%B7%D9%84%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D8%B2%D9%86%D8%AF%D8%A7%D9%86-%DA%AF%D9%88%D9%87%D8%B1%D8%AF%D8%B4%D8%AA-.html
چهارشنبه 23 شعبان 1436هـ - 10 ژوئن 2015م
دبی-العربیه. نت فارسی
بنا به گزارش مخالفان ایرانی 3 تن از زندانیان سیاسی در زندان گوهردشت کرج امروز چهارشنبه به بند اطلاعات موسوم به بند سپاه منتقل شدند.
وبلاگ "طلایه داران" در این باره گزارش داد که ۳ تن از زندانیان سیاسی به نام های سعید ماسوری، افشین بایمانی و جعفر اقدامی از زندانیان سیاسی سالن ۱۲ زندان گوهردشت کرج امروز بعد از ظهر 10 ژوئن به بند اطلاعات موسوم به بند سپاه انتقال یافتند.
این خبر می افزاید که همچنین امروز به طور همزمان، محمد سیف زاده وکیل زندانی به بیمارستان انتقال داده شد و رسول حردانی از روز 3/13 در اعتصاب غذا به سر می برد و بهنام ابراهیم زاده "پس از شکنجه" در انفرادی به بند اشرار (بند یک) انتقال داده شده است.
بنابر اخبار منتشره در شبکه های اجتماعی مدتی است که فشار بر زندانیان سیاسی در رجایی شهر (گوهردشت)، اوین و دیگر زندان ها از جمله زندان های کارون اهواز، کردستان و سیستان و بلوچستان افزایش چشم گیری داشته و زندانیان سیاسی در اعتراض به شرایط زندان ها دست به اعتصاب غذا می زنند.
گزارش "طلایه داران" در این باره می افزاید که اعتصاب غذا باعث ایجاد صدمات شدیدی به زندانیان بیمار می شود. از جمله این فشارها شکنجه سفید زندانیان است که در دوره حسن روحانی همراه با افزایش اعدام های روزانه که این وبلاگ آن را " فله ای" نامیده شدت و حدت بیشتری یافته است.
 27 زندانی در خطر اعدام
از سوی دیگر "دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران" که سازمان مجاهدین خلق برجسته ترین عضو آن است، گزارش داد که در روز شنبه ۱۶ خرداد بیش از 20 زندانی در زندان قزلحصار کرج برای اجرای حکم اعدام به سلولهای انفرادی منتقل شده‌اند.
براساس این گزارش "گارد ویژه زندان برخی از این زندانیان را که از رفتن به سلول انفرادی خودداری می‌کردند، وحشیانه مورد ضرب و جرح قرار دادند و به اجبار به سلول انفرادی منتقل کردند" و گفته شده که به آنها "فرصت خداحافظی با همبندانشان" را نداده اند.
روز پیش از آن نیز هفت ‌تن از زندانیان محکوم به اعدام در زندان عادل‌آباد شیراز برای اجرای حکم به سلول های انفرادی این زندان منتقل شدند.
بیانیه جمعی از زندانیان اوين، گوهردشت ، مركزي كرج ، كارون اهواز
در همین حال با توجه به نزديك شدن زمان برپايي گردهمايي "شورای ملی مقاومت ایران" در همبستگي با ملت های عرب منطقه "عليه اشغالگري ودخالتهاي رژيم ايران"  در روز 13 ژوئن ( روز شنبه آينده) شماری از زندانیان سیاسی در زندان های ایران، در این باره بیانیه ای منتشر کردند. 
این بیانیه با اشاره به ادامه روند بازداشت ها و اعدام ای فعالان سیاسی در ایران، خاطرنشان کرده است: "بالعجب اينكه فرياد "نه به ديكتاتور" هرروز رساتر و پرطنين تر ميشود....از صارمي ها، كمانگرها و خسروي ها تا حامد احمدي ها و يونس ها تا ريحانه ها و فرينازها كه همه فريادهاي مقاومت و ايستادگي و "نه به ديكتاتور" بود كه "مي توان و بايد" با هر هزينه اي مقاومت كرد."
بیانیه زندانیان سیاسی در ادامه با اشاره به عبور سیاست های ایران از مرزهای این کشور افزوده است: "دامنه آن به كشورهاي منطقه هم سرايت كرده و روزي نيست كه دهها و صدها تن از مردم بيگناه عراقي و سوريه و ... به خاك وخون كشيده نشوند."
این بیانیه با اشاره به ائتلاف عربی که اخیرا در برابر سیاست های ایران شکل گرفته، تاکید کرده است: "نهايتا كشورهاي منطقه با ائتلافي گسترده، خود كمر به دفاع و دفع اين هيولاي تجاوزگر بسته اند...گويي همانطور كه شما با شعار "كَس نخارد" كمر به مقاومت بسته ايد آنها هم آنرا استراتژيك يافته، با قطع اميد از هر كمك و ياري از غيره، و كنار گذاشتن هرگونه سستي و تعلل با نامهاي مماشات و مذاكره و مغازله ... خود به ياري هم، برخاسته اند تا نقطه پاياني باشند بر سياستهاي تجاوزگرايانه صدور ارتجاع و بنيادگرايي كه از 30 و اندي سال پيش با شعار فتح قدس از طريق كربلا و از عراق آغاز شد."
بیانیه زندانیان سیاسی به اشاره به اعتراض های اخیر صنفی و منطقه ای ادامه داده است: "درود بر شما و همه آزادي خواهان و حق طلباني كه اين روزها ايستادگي آنها را در حركتهاي كارگران، معلمان ، دانشجويان و ... و در همه جا از كردستان تا سيستان و بلوچستان و خوزستان و ... در گسترش و توسعه ميبينيم