۱۳۹۴ خرداد ۲۰, چهارشنبه

مریم رجوی :صدای همه ما ایرانیان خصوصاً دوستداران محیط زیست ایران


 

هموطنان عزیز، اطمینان داشته باشید که خانم مریم رجوی صدای همه ما ایرانیان خصوصاً دوستداران محیط زیست ایران به‌ویژه مازندران سرسبز است. چشم ما به تک‌تک شما عزیزان دوخته است لحظه را دریابید و صدای ما باشید.

بیانیه فدارسیون انجمنهای محیط زیست  مازندران در حمایت از گردهمایی بزرگ پاریس

هموطنان مقیم خارج از کشور 
تقاضا و انتظار ما انجمنهای سراسری محیط زیست مازندران از شما ایرانیان خارج کشور این است که در گردهمایی بزرگ شورای ملی مقاومت ایران بتاریخ 23خرداد 94 برابر با 13ژوئن 2015 در ویلپنت پاریس شرکت کرده و جای خالی ما را در دفاع از منشور آزادی خانم مریم رجوی برای يك ایران دموکراتیک پر نمائید. 
هموطنان عزیز مقیم خارج از کشور برپاخیزید و یک صدا خواهان آزادی ایران از چنگال این قوم بربر و ضدایرانی گردید. 
عزیزان هموطن، ما ایرانیان داخل کشور چشم به تک‌تک شما دوخته‌ایم، در این‌جا فقر و فحشا و بیخانمانی با یک فاصله طبقاتی غیرقابل‌تصور و به همراه اعدام روزانه جوانان بیداد می‌کند، دگراندیشان ما با کوچکترین اعتراض دستگیر و در سیاهچالهای حکومتی در بدترین شرایط محبوس می‌گردند. حکومت برای بقای خود بی‌وقفه در تلاش به‌دست آوردن بمب اتمی است، صدور تروریزیم دولتی در کشورهای منطقه از جمله سوریه و عراق و یمن را شما بهتر از ما می‌دانید. هیچ راهی برای ما ایرانیان جز دفاع از شرافتمان در مقابل این قوم ضدایرانی نمانده است. هموطنان عزیز، اطمینان داشته باشید که خانم مریم رجوی صدای همه ما ایرانیان خصوصاً دوستداران محیط زیست ایران به‌ویژه مازندران سرسبز است. چشم ما به تک‌تک شما عزیزان دوخته است لحظه را دریابید و صدای ما باشید.