۱۳۸۷ اسفند ۱۱, یکشنبه

ياد 6 طلايه دار راه رهايي خلق گرامي باد

پس از كودتاي ننگين 28 مرداد 1332 و سقوط دولت ملي دكتر محمد مصدق پيشواي فقيد نهضت ضد استعماري مردم ايران و بن بست مبارزات رفرميستي, رفته رفته شبي سياه و ظلما ني بر ميهن ما حاكم و ديكتاتوري وابسته شاه با تاسيس ساواك سركوب و اختناق پليسي نظامي را بر سرتاسر ايران گستراند. شبروان ره صبح , پيشتازان مجاهد و فدايي , در شهر و كوه و جنگل با يكديگر ” به نيمه شبها پيمانها بستند وبر افروختند آتشها در كوهستانها” و ”جزيره ي ثبات” رژيم وابسته شاه خائن را برهم زدند .
انقلابي كبير مسعود احمد زاده و فدائيان دلير ,مجيد احمد زاده, حميد توكلي, غلامرضا گلوي, اسدالله مفتاحي و عباس مفتاحي از زمره
اين طلايه داران راه رهايي خلق بودند كه در 11 اسفند سال 1350 توسط شاه جلاد و دژخيمان ساواك خون پاكشان بر زمين ريخت.
چريک فدايي خلق شهيد مسعود احمدزاده , در مقدمة ”مبارزه مسلحانه هم استراتژي و هم تاكتيك” پاسخ عافيت جويان و تسليم طلبان را اينگونه مي دهد:«ما با اين اعتقاد مبارزه خود را شروع کرده‌ايم. ما به خلق خود و فرزندان پيشاهنگش ايمان داريم. و ضامن اين ايمان ما خون ما است. ما با پوست و گوشت خود نياز به حمايت خلق را احساس مي‌کنيم و مي‌دانيم بدون چنين حمايتي، نابودي ما و نابودي راه حتمي است. ما جان خود را بر سر اين ايمان گذاشته‌ايم. در مرحله پايه‌گذاري و سنت‌گذاري مبارزه مسلحانه دادن قربانيهائي چنين گزاف اجتناب‌ناپذير است. قربانيهايي که ما داده‌ايم، شهداي ما که دليرانه تا پاي مرگ در برابر دشمن مقاومت کرده‌اند، اسراي ما که قهرمانانه در برابر شکنجه‌هاي قرون وسطائي دژخيمان شاه مقاومت مي‌ورزند، قطعاً باعث خواهند شد که نهال انقلاب ايران شکوفان گردد، که فرزندان خلق به پا خيزند، و آنگاه جنگ توده‌اي دير يا زود آغاز گردد. 


پيشاهنگ در شرايط کنوني نمي‌تواند پيشاهنگ باشد مگر آنکه يک چريک فدائي باشد. بگذار تسليم‌طلبان هر چه
مي‌خواهند رجزخواني کنند. وظيفه هر محفل و گروه انقلابي است که با هر امکاني که دارد و به هر شکلي که مي‌تواند مبارزه مسلحانه را آغاز کند و ضربات خود را بر دشمن فرود آورد. تجربه نشان داده است که راهي نيست جز راه مبارزه مسلحانه و تجربه نشان داده است که خلق از اين مبارزه حمايت خواهد کرد.»
آري ديري نپاييد كه سيل خروشان خلق بساط رژيم سلطنتي را براي هميشه برچيد و اگر چه به دليل اختناق و سركوب رژيم شاه و اعدام و كشتار انقلابيون انقلاب ضد سلطنتي توسط خميني دجال و آخوندهاي خميني صفت و ديگر فرصت طلبان و ميوه چينان به بغما رفت امّا نبرد نسلي از انقلابي ترين , فداكارترين و پاكبازترين فرزندان خلق كه راه و رسم و آرمان اين طلايه داران پيشتاز و آموزگار را ره توشه ي نبرد با رژيم غدار خميني سارق بزرگ انقلاب خلق كردند , همچنان ادامه دارد و امروز به تعبير رهبر مقاومت,«آفتابكاران اشرف نشان آزادي » در دانشگاهها از ديار و تبار همان نسل پيشتاز دهه هاي 40 و 50 خورشيدي هستند كه سازمان رزم سترگشان ارتش آزادي است در اشرف پايدار.
ياد اين طلايه داران راه رهايي خلق و راه رزم سرخشان با سرنگوني فاشيزم مذهبي و استقرار ايراني آزاد, آباد و دمكراتيك و پُر از ارزشهاي انقلابي ,صداقت و پاكبازي همواره گرامي باد.