۱۳۹۰ تیر ۳, جمعه

گردهمائي بزرگ ۱۸ ژوئن و زوزه هاي وحشت دشمن در سالگرد ۳۰ خرداد

هفته يي که گذشت به راستي هفته وحشت براي رژيم درمانده ولايت بود، زيرا از روز شنبه ۲۸خرداد که بزرگترين اجتماع ايرانيان و جامعه بين المللي در ويلپنت پاريس برگزار شد و تو جهات گسترده بين المللي را به خود جلب کرد، صداي آه و ناله آخوندها در تمامي رسانه هايشان از زبان همه پشتيبانان و همدستان و دنبالچه ها و مأموران و مزدوران ، به گوش ميرسد و قطع نميشود. برخي از اين سوز و گدازها مستقيماً در وحشت از اجتماع عظيم ويلپنت و پيامدهاي آن ابراز ميشود و برخي تحت عنوان بزرگداشت سالگرد ۳۰خرداد و يادآوري و بزرگداشت اين روز تاريخي، البته به زبان معکوس آخوندي.
اين گزارش منتخب و کوتاه لجن پراکني ها و دروغپردازيها ،که ترس و لرز و رعشه سرنگوني رژيم و ايادي آن را برملا ميکند:
حيدر مصلحي روز پنجشنبه در سومين گردهمايي انجمن قربانيان مبارزه با ترور در حسينيه جماران گفت: امروز گروهک منافقين مانند سالهاي ۵۹ و ۶۰ اقدام به انجام انفجار نمي‌کند بلکه به روشهاي جديد متوسل مي‌شود.
وي خاطرنشان کرد: به همه مسئولان در هر سطحي که هستند هشدار مي‌دهيم مراقب اطراف خود باشند…
وزير اطلاعات گفت: در فتنه ۸۸ اصلاح‌طلباني که به خارج فرار کردند در کنار منافقين قرار گرفتند که نمونه آن تجمعاتي بود که در کشورهاي اروپايي انجام شد.


روزنامه حکومتي رسالت:۱تير۱۳۹۰ نوشت:
… اخيراً اعضاي گروهک تروريستي منافقين با برپايي گردهمايي در فرانسه با تکيه بر حمايتهاي گسترده غربي ها، به موضع‌گيري خصمانه و جوسازي عليه دولت نوري مالکي و جمهوري اسلامي ايران پرداختند و تلاش کردند با طرح اتهامات بي‌اساس از خود چهره‌اي مظلوم براي افکار عمومي جهان ترسيم کنند،
. برخي اعضاي پارلماني اتحاديه اروپا و 'پاتريک کندي' سناتور آمريکايي در گردهمايي منافقين حضور داشتند. رودولف جولياني دادستان پيشين آمريکا و شهردار نيويورک (۱۹۹۴ تا سال ۲۰۰۱) که براي اعلام حمايت از گروهک تروريستي منافقين به پاريس سفر کرده است تأکيد کرد همواره در کنار مخالفان ايران است. اين سياستمدار جمهوريخواه آمريکايي در اين‌باره که چرا براي حمايت از گروهک تروريستي منافقين حتي حاضر شده است به پاريس سفر کند اعلام کرده است که وي مدتهاست در کنار کساني که به جمهوري اسلامي ايران ضربه مي‌زنند حضور دارد. جولياني در اظهاراتي وقيحانه اعلام کرده است که گروهک منافقين بايد از فهرست گروهکهاي تروريستي اروپا خارج شود.
'محمد کرمي راد، نماينده مجلس و عضو کميسيون سياست خارجي و امنيت ملي کشورمان در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص حمايتهاي غرب از گروهک منافقين مي‌گويد:
. غرب در حلقه حمايتي خود، انواع تجهيزات و امکانات ممکن را براي منافقين فراهم کرده است تا آنها را از وضعيت فعلي نجات دهد. ماهيت تروريستي منافقين، زير چتر حمايتي غرب کاملاً محرز است. حمايتهاي رسمي ايالات متحده آمريکا خود مويد همين مسأله است.
خبرگزاري مهر آخوندي ۳۱خرداد۹۰:
دولت عراق: حضور منافقين را تحمل نمي کنيم/ سفير فرانسه بايد توضيح دهد
دولت عراق با رد ادعاهاي مطرح شده در گردهمايي گروهک منافقين در پاريس، تأکيد کرد اعضاي اين گروهک هيچ مصونيتي ندارند و بايد خاک عراق را ترک کنند.
منافقين با دروغگويي و مظلوم نمايي مي‌خواهند جامعه بين‌الملل را با خود همراه کنند، زيرا ادعاي آنها درباره اين‌که دولت عراق ۳۵نفر از آنها را کشته، دروغ محض است…
شايان ذکر است که اعضاي گروهک منافقين روز شنبه گذشته با برپايي گردهمايي در فرانسه با تکيه بر حمايتهاي گسترده غربيها، به موضعگيري خصمانه و جوسازي عليه دولت نوري مالکي و جمهوري اسلامي ايران پرداختند و تلاش کردند با طرح اتهامات بي‌اساس از خود چهره‌اي مظلوم براي افکار عمومي جهان ترسيم کنند، غافل از اين‌که ماهيت آنها مدتهاست براي آزادگان جهان رو شده است و فقط مدعيان غربي آن هم براي پيشبرد اهداف توسعه‌طلبانه خود از اين تروريستها حمايت مي‌کنند. برخي شخصتيهاي پارلماني اتحاديه اروپا و پاتريک کندي سناتور آمريکايي در بزم منافقين حضور داشتند.

خبرگزاري سپاه پاسداران ۱تير۱۳۹۰:
نمي‌دانيم آيا آقاي برايان بينلي واقعاً از مسائل ناآگاه است و يا صرفاً در ذهيت دوران استعمارگري انگلستان گرفتار شده است. اخيراً آقاي بينلي مقاله‌اي را تحت عنوان اوباما بايد از جنبش دموکراسي خواه ايران حمايت کند در واشنگتن تايمز منتشر کرده بود. در اين مطلب وي از گروه مارکسيست- اسلام گراي مجاهدين خلق حمايت کرده و آن را يک گزينه احتمالي براي مردم ايران مي‌داند.
برايان بينلي، نماينده پارلمان بريتانيا و عضو کميته پارلماني بريتانيا براي آزادي ايران، لابي گسترده‌اي را در حمايت از سازمان مجاهدين خلق پيگيري مي‌کند. وي پيش از اين نيز در مطلبي در واشنگتن تايمز از دولت اوباما خواسته بود تا نام منافقين را از فهرست سازمانهاي تروريستي آمريکا حذف کند.

رجانيوز وابسته به دولت احمدينژاد ۱ تير ۱۳۹۰ :
تعدادي از نمايندگان کنگره و سناي امريکا با همراهي برخي از عوامل دولت اوباما قصد دارند با استناد به رأي دادگاه تجديدنظر ايالت کلمبيا، براي حذف نام گروهک منافقين از ليست گروه‌هاي تروريستي وزارت خارجه امريکا مجددا فعال شده‌اند.
به گزارش رجانيوز، تير ماه سال گذشته دادگاه تجديدنظر ايالت کلمبيا امريکا در رأي ۲۲ صفحه‌اي که صادر کرد، نوشت که وزارت خارجه امريکا فرصت کافي و عادلانه‌اي به اين سازمان نداده که در مورد مدارک غيرسري که عليه اين گروه وجود دارد، از خود دفاع کند.
اما در حالي که اتحاديه اروپا دو سال قبل نام منافقين را از ليست گروه‌هاي تروريستي اتحاديه اروپا خارج کرده بود، سال گذشته نيز پارلمان اروپا از وزارت خارجه امريکا خواست نام گروهک منافقين را از فهرست سازمان‌هاي تروريستي خارج کند.
سفير وقت ايران در لندن در مورد برخورد سياسي غرب با موضوع منافقين مي‌گويد که در سال ۲۰۰۹ در ديداري با جک استراو وزير خارجه سابق انگليس، با يادآوري اينکه انگليس مبدع قرار گرفتن نام منافقين در ليست گروه‌هاي تروريستي بود و خود نيز در اين زمينه در سال ۲۰۰۱ پيش‌قدم شد، افزودم "اما چرا اکنون به خارج کردن نام آن‌ها از ليست اتحاديه اروپا اصرار داريد".
استراو در پاسخ مي‌گويد: در آن زمان دولت خاتمي به خواسته‌هاي ما در موضوع هسته‌اي توجه مي‌کرد و ما هم بايد اقدام متقابل و حداقلي انجام مي‌داديم

شعبات اطلاعات بدنام آخوندي (نجات و اينترلينک):
خرداد، در تاريخچه سازمان مجاهدين خلق ماه رخدادهاي مهم و سرنوشت سازي است و مهم ترين آنها سي خرداد ۱۳۶۰ است که کودتاي سازمان عليه جمهوري اسلامي با شکست مواجه شد.
شايد اين پرسش مطرح شود که چرا سازمان هر ساله سالگرد اين افتضاحات را جشن مي گيرد . سازمان اين روز را سالگرد آغاز مقاومت مسلحانه عليه جمهوري اسلامي اعلام مي کند، در مجامع بين المللي و ميان ايراني هاي مقيم خارج اعلام فراخوان مي کند، سياستمداران غربي را براي حضور در جشن سازمان تشويــق (تطميع) ميکند و در عين حال ادعا مي کند هدفش سرنگوني مسالمت آميز (!) نظام جمهوري اسلامي است
اکنون سي سال است که کمپين تبليغاتي سازمان از اين تاريخ و به طور کلي اين مـــــاه ( خرداد) به عنوان فرصتي مناسب براي پوشيدن نقاب دمکراسي و حقوق بشر خواهي بهره مي برد و با معرفي خود به عنوان نماينده مردم ( در واقع قيم مردم ) ايران سعي در گمراه کردن غربي ها دارد.
شعبات اطلاعات آخوندي دو سايت قلم سبحاني - و اينترلينک ۹۰۰۳۳۱:
. مجاهدين خلق در اين روز … تلاش کردند از هيجان و توجه افکار عمومي و ايراني و جهاني، به نفع موقعيت متزلزل خود و همچنين ابقاء مجدد اسيراني که در اردوگاه اشرف دارند، سود ببرند. همچنين فرقه مجاهدين به روال هر ساله خودش که بايد چند ده هزار به آمار شرکت کنندگان خود اضافه کند، امسال در يک رقم نجومي در رسانه هاي تبليغاتي خود مدعي شد که : صدهزار تن از هواداران اپوزيسيون ايران روز گذشته در تالار ويلپنت در نزديکي پاريس گردهم آمدند
خبرگزاري رسمي رژيم ۱تير۹۰
پاسدار سعيد جليلي دبير شوراي عالي امنيت رژيم:
نماينده مقام معظم رهبري در شوراي عالي امنيت ملي با اشاره به پيامدهاي مخرب حضور تروريستها در پادگان اشرف براي امنيت ملي عراق، تصريح کرد: مخالفت برخي قدرتها با ابتکار سازنده دولت عراق براي ريشه کني زمينه‌هاي رشد تروريسم در اين کشور نشانگر دوگانگي سياستهاي آنان است.
جليلي افزود: حمايت اين قدرتها از استمرار حضور تروريستها در عراق نه تنها مبين پشتيباني سخت افزاري و نرم افزاري آنها از جريان تروريسم در منطقه است بلکه به روشني پرده از توطئه آمريکاييها براي نهادينه کردن ناامني و بي‌ثباتي در عراق بر مي‌دارد.

جمعه، ۰۳ تير ۱۳۹۰ / ۲۴ ژوئن ۲۰۱۱
برگرفته از سايت همبستگي ملي