۱۳۸۷ بهمن ۲۴, پنجشنبه

گزيده ايي از اخبار مقاومت - فراخوان به اقدام فوري

گزيده ايي از اخبار مقاومت ايران.....تاريخ:87.11.24
فراخوان به اقدام فوري - به درخواست آخوندها از ورود خانواده ها به اشرف و ديدار با فرزندانشان جلوگيري مي شود
15تن از جمله 9 زن و 4كودك و نوجوان در شرايط جوي بد از دو روز پيش در ورودي اشرف متوقف شده اند.در يك اقدام قانون شكنانه, به درخواست رژيم آخوندي, به خانواده هاي اعضاي مجاهدين كه از داخل ايران براي ديدار فرزندانشان به عراق رفته اند اجازه ورود به اشرف داده نمي شود. آقاي موفق الربيعي, مشاور امنيت ملي دولت عراق, به نيروهاي عراقي دستور داده است از ورود خانواده هاي مجاهدين به اشرف جلوگيري كنند. هم اكنون 15عضو خانواده ها از جمله 9 زن از دو روز پيش در شرايط جوي بسيار نا مساعد در ورودي اشرف متوقف شده اند. 6 تن از اين افراد در سنين بالاي 50 سالگي هستند. يك دختر 10 ساله, يك پسر 11 ساله و دو دختر 16 و 17 ساله نيز در ميان آنها به چشم مي خورد. چهار تن از آنها سالها در زندانها و شكنجه گاههاي آخوندي بسر برده اند.رژيم آخوندي, در صدد است با اين رفتار ضد انساني, شهر اشرف را به زندان تبديل كند. ممانعت از ورود خانواده ها به اشرف, نقض آشكار حقوق بنيادين ساكنان اشرف و خانواده هاي آنها, نقض اعلاميه جهاني حقوق بشر, حقوق انساندوستانه بين المللي و حقوق بين المللي مي باشد.مقاومت ايران, خواستار اقدام عاجل دبيركل, شوراي امنيت, كميسر حقوق بشر و ديگر ارگانهاي ذيربط ملل متحد و ديگر مجامع مدافع حقوق بشر و حقوق پناهندگان به منظور پايان دادن به تضييقات وارده بر ساكنان اشرف و خانواده هاي آنها, بخصوص ممانعت از ورود خانواده ها به اشرف مي باشد.
دبير خانه شوراي ملي مقاومت23بهمن 1387(11 فوريه 2009)

ترفندهاي رسواي آخوند خامنه اي براي نمايش «عفو» در سالگرد انقلاب ضدسلطنتي
دژخيمان حاكم برايران, از آزاد كردن زندانياني كه دوره محكوميت آنها پايان يافته و همچنين افرادي كه در تورهاي گسترده ارگانهاي سركوبگر رژيم موسوم به « طرح امنيت اجتماعي» بي هيچ دليل و مدركي دستگير شده اند, خودداري ميكنند تا آنها را در يك اقدام فريبكارانه بعنوان «عفو» آخوند خامنه اي در سالگرد انقلاب ضد سلطنتي , ولي فقيه رژيم آخوندها , نمايش دهند.در همين حال خبر ميرسد كه وزارت اطلاعات آخوندها , در صدد است تا يك بازديد نمايشي را براي هيأتهايي از مجامع حقوق بشري ترتيب دهد. به اين منظور دژخيمان رژيم تعدادي از بندهاي زندانهاي مختلف كشور را تخليه كرده و زندانيان آنها را به نقاط ديگري منتقل كرده اند. مزدوران رژيم در صددند تا شكنجه گاهها و اماكن تخليه شده را تعمير كرده و وضعيت آنها را به صورت عادي درآورند و آماده بازديد هيأتهاي حقوق بشري نمايند. گزارشهاي دريافتي حاكي است كه طي روزهاي اخير تعدادي از مقامهاي وزارت اطلاعات آخوندها و بيدادگاههاي موسوم به «دادگاه انقلاب» بطور مرتب از اين اماكن بازديد مي كنند.بدنبال تخليه برخي از سلولها و شكنجه گاهها, تراكم زندانيان در برخي از بندها ازجمله بند350 زندان مخوف اوين به نحو بيسابقه اي افزايش يافته است. در بسياري از موارد بندهاي زندانيان سياسي به زندانيان عادي اختصاص يافته است. در اصفهان نيز, گروهي از زندانيان از زندان دستگرد اصفهان به شكنجه گاه اسدآباد در 30كيلومتري اصفهان منتقل شده اند و در شرايط بسيار بدي به سر مي برند. به گزارشهاي رسيده تراكم زندانيان در سلولهاي اين شكنجه گاه كه بطور معمول نيز قابل تحمل نيست, به شش برابر قبل افزايش يافته است. مقاومت ايران تمامي عوامفريبيها و نمايشات مسخره آخوندهاي حاكم بر ايران را, كه طي 30سال حاكميت خود جز اعدام و شكنجه و جز فقر و ويراني ارمغاني براي مردم ايران نداشته اند, محكوم مي نمايد. آزادي عقيده كه دهها هزارتن به خاطر اعتقاد و دفاع از آن جان باختند, از ابتدايي ترين خواستهاي مردم ايران در انقلاب بهمن 57بود. مقاومت ايران بار ديگر فاشيسم مذهبي حاكم بر ايران را, كه قتل عام 30هزار زنداني سياسي در سال 67 و به شهادت رساندن 120هزارتن از برجسته ترين فرزندان مردم ايران تنها گوشه اي از جنايتهاي بيشمار آن است , محكوم مي نمايد. زمان آن فرا رسيده است كه دولتهاي اروپايي و آمريكا با تعيين گزارشگر ويژه و دائم حقوق بشر براي ايران و ارجاع پرونده مملو از جنايتها و شقاوتهاي اين ديكتاتوري مذهبي به شوراي امنيت ملل متحد, و اعمال قاطعيت و اتخاذ اقدامات فوي و لازم الاجراي بين المللي سركوب وحشيانه و نقض وحشتناك حقوق بشر در ايران را متوقف نمايند.
دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران20بهمن 87 ( 8 فوريه 2009)

ممانعت از ورود خانواده ها به اشرف بدنبال حذف مجاهدين از ليست تروريستي
فاشيسم ديني حاكم بر ايران, بدنبال حذف نام سازمان مجاهدين خلق ايران از ليست تروريستي اتحاديه اروپا و بر باد رفتن سرمايه گذاريهاي 7 ساله اش در اين خصوص, در صدد توطئه هاي جديد عليه مجاهدين بويژه ساكنان اشرف بر آمده است. اين رژيم زخم خورده به خيال خود به اشرف چنگ انداخته تا شايد ضربه كلاني را كه خورده است جبران كند و به تعادل بازگشت ناپذير پيشين بازگردد.يكي از روشهاي ضد انساني رژيم فشار گذاشتن بر خانواده هاي ساكنان اشرف است. از يك سو اين خانواده ها را در ايران دستگير مي كند و از سوي ديگر به دولت عراق فشار مي آورد تا از ورود آنها به اشرف جلوگيري كنند.روز گذشته 15 بهمن 1387 (3فوريه 2009 ) نيروهاي عراقي در دروازه ورودي اشرف ازورود 4نفر اعضاي يك خانواده كه از ايران براي ديدار بستگانشان به اشرف آمده بودند, جلوگيري كردند. آنها با پاسپورت و ويزاي رسمي وارد عراق شده بودند و هيچ دليلي براي ممانعت از ورود آنها وجود نداشت. طي 6سال گذشته خانواده هاي ساكنان اشرف از ايران و كشورهاي خارجي بصورت آزادانه ميتوانستند با بستگان خود در اشرف ديدار كنند. به گفته نيروهاي عراقي يك كميته به رياست مشاور امنيتي دولت عراق دستور داده هيچ خانواده اي حق ورود به اشرف را ندارد مگر از قبل از كميته اجازه گرفته باشد. امري كه ديدارهاي آزادانه خانواده ها را با فرزندانشان تعليق به محال يا منوط به اطلاع و اجازه رژيم ايران ميكند. اين در حالي است كه هم اكنون نيروهاي عراقي در ورودي اشرف همه چيز را چك ميكنند. در 27دي ماه گذشته دهها تن از اعضاي خانواده هاي ساكنان شهر اشرف كه عازم ديدار فرزندانشان در عراق بودند, در فرودگاه تهران دستگير شدند.ممانعت از ديدار خانواده ها با فرزندانشان نقض فاحش و جدي اعلاميه جهاني حقوق بشر, قوانين انساندوستانه بين المللي و عرف بين المللي است. مقاومت ايران, از دولت عراق مي خواهد, بلادرنگ هرگونه ممنوعيت يا شرط گذاشتن براي ديدار خانواده ها از اشرف را لغو نموده و اجازه ندهد اين رفتار ضد انساني بدرخواست رژيم ايران و به نام دولت عراق ادامه پيدا كند.مقاومت ايران همچنين دبيركل ملل متحد, شوراي امنيت, كميسر عالي حقوق بشر, كميسر عالي حقوق پناهندگان و همچنين صليب سرخ بين المللي, عفو بين الملل و ديگر سازمان مدافع حقوق بشر را به محكوم كردن و ممانعت از اعمال سركوبگرانه و توطئه هاي رژيم آخوندي عليه خانواده هاي ساكنان اشرف فرا مي خواند.
دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايرانپاريس -16بهمن 1387(4 فوريه 2009)