۱۳۸۷ اسفند ۷, چهارشنبه

فراخوان سازمان مجاهدين خلق ايران به مناسبت جشن ملي چهارشنبه سوري

چهارشنبه سوری را به اعتراض ملی و تظاهرات علیه دیكتاتوری آخوندی تبدیل كنیم .
هموطنان، جوانان دلیر ایران، آخوندهای حاكم دربرابرغلیان نارضایتی مردم و جامعه انفجاری بر خود میلرزند. پس از پیروزی كارزار هفت ساله مجاهدین و حامیانشان در لغو برچسب تروریستی، فاشیسم مذهبی از پیشروی راهحل سوم و «تغییر دموكراتیك به دست مردم و مقاومت ایران» به شدت میهراسد. شكستهای استراتژیك رژیم در سیاست بلعیدن عراق پس از انتخابات استانهای این كشور و امضای توافقنامه امنیتی و همچنین افشای جهانی تلاش آخوندها براى دستیابى به بمب اتمی، دشمن را در تنگنا قرار داده و پایداری و روشنگری مجاهدین گلوگاههای استراتژیك و راه نفس فاشیسم مذهبی را سدّ كرده است.
جامعهٴ ملتهب ایران، خواستار تغییر و دگرگونی بنیادی و برقراری دموكراسی است. مردم محروم با فریاد «گرسنهایم، گرسنه» علیه چپاول آخوندی و علیه گرانی و بیكاری به اعتراض برمیخیزند و قربانیان ستم آخوندها از شدت ناچاری خود را دربرابر نهادهای حكومتی پیاپی به آتش میكشند. اما این رژیم وحشی و ضدبشری هرروز دامنه سركوب واعدامها و شكنجههای خی
ابانی راگسترش میدهد و برابعاد توطئه علیه مقاومت ایران و فشارهای ضدانسانی علیه شهر اشرف میافزاید.
سازمان مجاهدین خلق ایران، به نام آزادی وسعادت ملت ایران، با درود به شهیدان و درود به جوانان پرشوری كه سنتهای ملی ایران را با مبارزات آزادیخواهانه پیوند میزنند، به حركتهای اعتراضی فرا میخواند. با امید و یقین به فرارسیدن بهاران آزادی ملت ایران، بپا خیزید و همصدا با دانشجویان مجاهد و مبارز و كارگران بهپاخاسته و معلمان و زنان آزادهایران در هر كوی و برزن خروش «مرگ بر دیكتاتور» سر دهید و شعار «آزادی آزادی، فریاد هرایرانی» را طنین انداز كنید!
بهپاخیزید و جشن چهارشنبهسوری را به تظاهرات ضدحكومتی و اعتراض ملی و سراسری علیه دیكتاتوری آخوندی تبدیل كنید!
نصر من الله و فتح قریب- مرگ براین رژیم مردم فریب


سلام بر خلق - سلام بر آزادی ـ درود بر رجوی


سازمان مجاهدین خلق ایران 6اسفند 1387.