۱۳۹۰ خرداد ۸, یکشنبه

صحبت از آزادگي و همصدا شدن با جمهوري اسلامي در سركوب آزادگان!

خنده دار است که صحبت از آزادگي کرد و در سرکوب آزادگان با حکومت جمهوري اسلامي هم صدا شد. خائن کساني هستند که پدري را به جرم ديدن فرزندش به دار ميکشند. خائن کساني هستند که سي و دو سال است خون مردم را در شيشه کرده اند و از مرد و زن و پير و جوان همه را به تيغ کشيده اند يا در زندانها جا داده اند. در ميان اينهمه عافيت طلب که فقط به فکر خودشان هستند يک اقليت پيدا شد ند که حاضر شدند نه تنها از زندگي راحت در اروپا و امريکا بلکه از جان خود نيز بگذرند تا آزادي را براي همان عافيت طلبان به ارمغان بياورند پشتيباني از اين سرمايه هاي کشور با هر عقيده و مرامي که باشند وظيفه تک تک ما است.
من عميقا معتقدم که مردمي که قدر آزادگان خود را ندانند محکومند که در زير يوغ استبداد بمانند و کاسه ليسي همين اصلاح طلبان حکومتي را بکنند تا روز گار سياه دوباره تکرار شود. اما همين حالا ميگويم که اگر در سالهاي 60 و 67 در برابر اعدام ها ساکت نمانده بوديم و به مبارزينمان ياري رسانده بوديم, امروز شايد در ايراني آزاد زندگي مي کرديم و با خرابي و ويراني کامل ايران و پر بودن زندانها و رکورد دار بودن در اعدام مواجه نبوديم.
شايد فرزندانمان امروز خوشبخت تر بودند. ندا و صبا و سهراب و محمد و عبدالله و فرزاد و احسان و مريم و کيانوش و محمد و جعفر و علي و ..زنده بودند. اينهمه انسان و اينهمه سرمايه در ايران مانده بود. اگر امروز هم يک عده بخواهند با باور کردن و تبليغ دروعهاي جمهوري اسلامي راه را براي کشتار آزادگان باز کنند بايد فردا جوابگوي فرزنداني باشند که نه کشوري برايشان مانده و نه آينده اي .اگر در سالهاي 60 بي اطلاعي قابل توجيه بود, اکنون با وجود اينهمه امکانات اطلاع رساني هيچ بهانه اي براي بي اطلاع ماندن و حرفهاي رژيم را تکرار کردن وجود ندارد.
دفاع از اشرف و اشرفي ها در برابر توطئه هاي رژيم و در برابر زد و بندهاي داخلي و خارجي يک وظيفه است. رژيم از جيب من و شما به دولت هاي خارجي کيسه کيسه پول و ارز و طلا و نفت ميدهد و ثروت ما را حاتم بخشي ميکند تا بتواند آزادگان ما را سرکوب کند و طناب هاي دار را در سراسر ايران بر پا کند. اين رژيم از هر جناح و دسته اي که بگيريم در اين سي و دو سال مردم را سرکوب کرده و در تنها کاري که پيشرفت کرده کشتار و قطع عضو و آباد کردن قبرستانها و پر کردن زندانها بوده است. . ما هم در برابر بايد متحد باشيم تا بتوانيم بر اينهمه توطئه پيروز شويم .اشرف چه خوشمان بيايد و چه خوشمان نيايد جايي است که رژيم ميخواهد از بين ببرد و اکنون به کانون اصلي مبارزه در برابر رزيم تبديل شده است. در هر حرفي که در باره اشرف ميزنيم بهتر است فکر کنيم ببينيم چرا رژيم اينقدر بر نابودي اشرف اصرار دارد.
گل كو - شبكه اجتماعي فيس بوك