۱۳۸۸ تیر ۲۰, شنبه

صد آفرين به فرزندان دلير ايران زمين, مسعود رجوي

-18تير 88دانشجويان وجوانان ومردمِ بي باك وبيم درقيام18تير1388،
آنانكه امروزدست ازجان شستند وديواراختناق ديوهاي عمامه داررا در هم كوبيدند،آنانكه در تهران و ديگر شهرهاي ميهن اسير،شعار «مرگ بر خامنه اي» سردادند،و آنانكه شعار«شاه سلطان ولايت-مرگت فرا رسيده» را به ثبت دادند،قبل ازرفتن به تظاهرات،برخي وصيتنامه هايشان را هم نوشتند.برخي با عزم آهنين و آتشين، كفن پوشيدند ؛ و برخي حتي غسل شهادت كردند و به ميدان شتافتند.
شما از شمال تا جنوب و ازشرق تا غرب ايران زمين، از تبريز تا رشت و بابل و ساري ،از مشهد تا كرمان و شيراز و اصفهان، از سنندج تا كرمانشاه ودزفول، دفتر حسابهاي سركوبگرانه و طومار تمهيدات ارتجاعي را درهم پيچيديد.
شما سراسر تهران را در نورديديد و در دهها نقطه تظاهرات و اجتماعات هزاران نفره بر پا كرديد. به‌راستي فرياد آزادي، با شعارهاي مرگ بر خامنه اي و مرگ بر ديكتاتور، تمامي تهران را فرا گرفت. از آن سو ارتجاع، عمدة قواي خود را براي سركوب نيروهاي انقلاب دموكراتيك به صحنه آورده بود. آن‌قدر كه بسياري از سرتيپ-پاسداران سپاه و نيروي انتظامي و سركردگان اطلاعات بدنام آخوندي هم به خيابانها آمده بودند.بيچاره شب پرستان كه مي‌خواستند به هر قيمت، و با هر شدت و حِدَّت، در سالروز قيام 18تير هيچ جوشش و حركتي به چشم نخورد و همه چيز تحت كنترل آنها باشد. اما شما امروز، خط و خاكريزهاي اختناق را در هم شكستيد.ثابت شد كه خط و نشان كشيدن ولي فقيه ارتجاع و گماشته اش، شاخ و شانه كشيدن يك دوجين از دادستانها و سردمداران قضاييه و نيروي انتظامي رژيم، ديگر اثر ندارد.
درس بزرگ 18تير همين بود.درس اين بود كه با حسابگري و هوشياري، و البته با قبول خطر و پرداخت قيمت، ميتوان و بايد ديوار اختناق آخوندي را، هرچند هم قطور و فشرده باشد، درهم شكست . مبارك و دست مريزاد!
درس بزرگ ديگر براي آينده اينست كه وقتي دشمن مي‌خواهد با سگهاي سركوبگر لباس شخصي يا قَلادِه دار، هيچ امكاني براي تجمع و تظاهرات بزرگ باقي نگذارد و سايرين هم «عدم صدور مجوز قانوني» را بهانه مي‌كنند، اصلاً در فكركثرت و كميت نباشيد. مجوز اعتراض و تظاهرات برحق براي حق حاكميت را خلق در زنجير صادر كرده و نيازي به مجوز و امضاي حكومت آخوندي نيست.
در چنين وضعيتي، شيوه و چراغ راهنما، تظاهرات برق آسا، با شعار كليدي «مرگ بر خامنه اي» ولي فقيه ارتجاع است.تظاهرات برق آسا، در هر زمان و در هر مكان، به‌ويژه در نقاط ضعف و نقاط خلاء نيروهاي سركوبگر دشمن. حتي در شرايطي كه هيچ‌گونه امكان تجمع نيست، هسته هاي 9 نفره، 5نفره و حتي هسته هاي مقاومت 3نفره جوانان انقلابي مي‌توانند نيروهاي سركوبگر دشمن را تجزيه، خسته و فرسوده كنند.
طبق گزارشها، امروز موارد قابل توجهي از ضعف و فرسايش نيروهاي ارتجاع ديده شده است.هسته هاي كوچك، موتور محرك و راهگشاي تجمعات بزرگترند. هسته ها و تيمهاي جداگانة تداركات و ترابري و امداد پزشكي و ارتباطات را، تا آن‌جا كه برايتان امكانپذير است، فراموش نكنيد.آخوندها بايد بروند. حاكميت از آنِ مردم ايران است.
در پرتو مهر تابان مقاومت و آزادي ايران،رود خروشان خون شهيدان ضامن پيروزي محتوم خلق ماست مسعود رجوي18تير1388