۱۳۸۸ تیر ۱۹, جمعه

پيام خانم مريم رجوي, رئيس جمهور برگزيده مقاومت ايران

هموطنان عزيزرزمندگان آزادي، نيروهاي انقلاب دمكراتيك ايران, فرزندان قهرمانم
فريادهاي شجاعانه شما كه امروز باز هم خروشيديد مرگ بر ديكتاتور، مرگ بر خامنه‌اي، سراپاي استبداد خونخوار حاكم را به لرزه درآورد و جهاني را به تحسين شما وادار ساخت.
شما تدابير سركوبگرانه نظامي و اطلاعاتي را در هم شكستيد، دسيسه‌ها ضد بشري رژيم براي خاموش كردن شعله‌هاي قيام را نقش بر آب كرديد، دعاوي سخيف خامنه اي و پاسدار احمدي نژاد, كه وانمود مي‌كردند كه ديگر از قيام‌هاي آزادي‌خواهانه اثري نيست, به سخره گرفتيد.
خامنه‌اي هرچه را در آستين داشت عليه شما به خيابانها سرازير كرد: سپاه پاسداران، جانيان بسيجي، يگان ويژه انتظامي، نيروي ويژه پاسدار ولايت، و مزدوران لباس شخصي. و دژخيمان سركوبگر البته با سرآسيمگي منتهاي سفاكي و بي‌رحمي را به كار گرفتند.اما قيام براي آزادي و حاكميت مردم, بر گلوله و گاز اشك آور و باتون و چماق پيروز شد.فرياد امروز جوانان ايراني از ميدان آزادي تا ميدان انقلاب و ميدان فردوسي, از خيابان شريعتي تا ولي عصر از شرق تا غرب از شمال تا جنوب تهران, از اصفهان و شيراز ، تا تبريز و مشهد و كرمانشاه و كرمان و دزفول ... اين واقعيت را باز هم اثبات كرد كه پايان حكومت منحوس ولايت فقيه آغاز شده است و ناقوس مرگ رژيم آخوندي به صدا در آمده است.
از جوانان غيور و شجاع در هر كجا كه هستند ميخواهم تا به ياري مجروحان بشتابند و اجازه ندهند بدست مزدوران و پاسداران جنايتكار گرفتار شوند.
از همه شما ميخواهم به ياري خانواده دستگير شدگان بشتابيد و از هيچ كمكي به آنان فروگذار نكنيدخيزش امروز مردم سراسر ايران يك اتمام حجت سياسي با قدرتهاي خارجي است.
باشد كه صداي اين توفان را سران 8 كشور صنعتي كه امروز در ايتاليا گرد آمده اند بشنوند, فرياد مردم به پا خاسته از خيابانهاي سراسر ايران اينست كه مماشات با اين رژيم نامشروع و خون‌آشام را بس كنيد. معامله و مماشات با اين رژيم از نظر مردم ايران مطلقا غير قابل قبول است.
ما و مردممان از دولتهاي مختلف چيزي نمي‌خواهيم الا توقف حمايت‌ها و روابط سياسي و اقتصادي با اين رژيم. مردم و جوانان ما خود تكليف خود را با اين رژيم خونخوار تعيين مي كنند. مردم ما از جامعه جهاني ميخواهند تا توقف كامل سركوب, به تحريم همه جانبه و تعليق روابط ديپلماتيك با اين رژيم و ممنوعيت سفر سركردگان آن به خارج از ايران بپردازد. اين روابط تماما در خدمت رژيم آخوندي و هارترين جناحهاي آن و بطور مشخص خامنه اي و احمدي نژاد است. پس تحت شانتاژهاي احمدي نژاد قرار بگيرند .
مردم ايران خواهان ابطال انتخابات قلابي و برگزاري انتخابات آزاد تحت نظر ملل متحد و در چارچوب حق حاكميت مردم است.قيام كنندگان قهرمان ديروز استاندار دست‌نشانده خامنه‌اي وعده مي‌داد كه قيام كنندگان زير گام‌های نيروهاي رژيم« له خواهند شد» اما امروز اين شماييد كه خواب و خيال ابلهانه ديكتاتور به بن بست رسيده را بر هم زده‌ايدو شماييد كه نشان مي‌دهيد كه رژيم پوسيده كه به طور قطع و يقين زير گامهاي مردم سراسر ايران له خواهد شد.
سلام بر قيام سراسري مردم ايرانزنده باد آزادي