۱۳۹۴ تیر ۱۳, شنبه

جلوگيري از درمان و رسيدگي هاي پزشكي زندانيان سياسي زندان گوهردشت و در خطر جدي قرار دادن جان زندانيان بيمار

 بنابه خبر رسيده به وبلاگ طلايه داران، دژخيمان زندان گوهردشت كرج(رجايي شهر)  از درمان و رسيدگي هاي پزشكي زندانيان سياسي بيماري كه در وضعيت اورژانس پزشكي قرار دارند جلوگيري مي كنند.
فؤاد مقدم؛ اسدالله هادی، محمد سيف زاده، خالدحردانی؛ شاهرخ زمانی؛ صالح کهن دل؛ پیروز منصوری؛ ماشاالله حائری؛ اصغر قطان و  شهرام پور منصوری از جمله زندانيان  سیاسی بند 12 زندان  گوهر دشت كرج  مي باشند كه وضعيت پزشكي آنها اورژانس گزارش شده است  و از دارو و درمان آنها جلوگیری  مي شود.
بنابه اين گزارش بیم آن می رود که وضعیت جسمانی آنها در وضعيت خطرناكي  قرار گیرد.
نبود تهویه در گرمای هواي تابستان و بسته بودن تمام روزنه های تنفسی در این سالن  موجب  مشکلات پزشکی زیادی براي زندانيان بويژه زندانيان بيمار عنوان گرديده است.
همچنين زندانبانان  در یک اقدام غیر کارشناسی با ورق های آهنی تمام پنجره ها و دریچه ها را پوشانده و این در حالی است که مدت هواخوري کمتر از 3 ساعت در طول شبانه روز  بود ه و ساعت آن نیز در اوج گرما یعنی ظهر می باشد. 
خاطرنشان مي گردد كه تشدید فشارو شکنجه سفید  از تکنیک های کشتار خاموش زندانیان سیاسی در چند سال گذشته در زندانهاي رژيم ايران  بوده است كه تا كنون قربانيان زيادي را گرفته است. 
جان زندانیان سیاسی در خطر جدی قرار دارد. زندانيان سياسي از همه وجدانهاي بشري و سازمان هاي حقوق بشري اسمتداد و ياري مي طلبند. توقف شكنجه و اعدام و آزادي زندانيان سياسي از جمله خواسته هاي مردم ايران مي باشند كه نبايد قرباني مذاكرات اتمي با رژيم آخوندهاي در تله و تنگنا و بن بست قرار گرفته بشود.