۱۳۹۴ تیر ۲۴, چهارشنبه

جوانان ايران پس از زهر نوشي خامنه اي جشن و شادي برپاكرده و فرياد آزادي سر دادند


بنابه اخبار منتشره در فضاي مجازي و رسانه هاي خبري بين المللي اينجا ، پس از عقب نشيني و زهرخوراني رژيم آخوندي در وين از يك سو باندهاي حامي رژيم  جشن زهرخوران برپا كرده بودند و از سوي ديگر جوانان ميهن  در تجمع دیگری ساعت 21 در میدان ونک  و وليعصر تهران جوانان  ضمن جشن و شادي ”شعار زندانی سیاسی آزاد باید گردد“ سر ‌دادند.  مزدوران بسیجی  حاضر در صحنه که حدود سی چهل نفر بودند توان مقابله با شعاردهندگان را نداشتند و در گوشه‌ای ایستاده بودند.
 شادي و شعار مردم  بويژه جوانان پس از خبر زهرخوران 
همچنین جمعی از مردم تهران با تجمع در میدان مادر جشن گرفته و شعار آزادى سر دادند.
در صحنه دیگرى در تهران سه‌شنبه شب حوالی ساعت 22، در جریان تجمع شبانه مردم و جوانان، نیروهای سرکوبگر در خیابان انقلاب جلوی تعدادی از جوانانی را که با موتور در خیابان میچرخیدند را گرفتند و قصد دستگیری آنها را داشتند که جوانان متقابلاً با نیروهای سرکوب درگیر شده و شیشه خودروی ون نیروهای سرکوب را شکسته و از محل خارج شدند.
گروهی از مردم از فضای بعد از توافق استفاده کرده و در خیابانها به خواندن سرود سیاسی یار دبستانی به نشانه اعتراض به رژیم جنایتکار ملایان اقدام کردند. همچنین به گزارشهای رسیده امشب عده ای از مردم شعار دادند : توافق بعدی ما, حقوق شهروندی ما .
روزنامه لس‌آنجلس تایمز روز چهارشنبه 24تیر 94 در گزارشی که توسط گزارشگر آن در تهران تهیه شده است نوشت : صدها تن از ایرانیان سه‌شنبه شب به خیابانهای تهران آمدند و در حالی‌که مشت هایشان را بلند می‌کردند شعار آزادی دادند. 
این جشن بعد از افطار و در ساعت 9 شب در میدان ونک و دیگر نقاط تهران شروع شد و از همه سنین در آن حضور داشتند.
وحیدرضا حق پرست 38ساله در مورد توافق اتمی مشکوک است. او گفت برای یک دهه رهبران رژیم ایران به مردم می‌گفتند محدودیتهای بین‌المللی علیه ایران هیچ معنی ندارد و ارزشش کمتر از ورق پاره است الآن آنها به‌خاطر منافعشان تغییر نظر داده‌اند. او سؤال کرد آیا در 12سال گذشته به من دروغ گفته شده است؟ او اضافه کرد من هرگز اهمیتی به انرژی اتمی نمی‌دادم ولی به ما گفته شده است که بهای زیادی برای این موضوع پرداخته شده است. 
حق پرست گفت: انتظار دارد که به‌دلیل فساد و سو مدیریت مشکلات در ایران ادامه پیدا کند.