۱۳۸۸ خرداد ۲۸, پنجشنبه

ابطال انتخابات رژيم و انحلال كليه نهادهاي ارتجاعي:ولايت فقيه, سپاه پاسداران, بسيج ضد مردمي و اطلا عات بدنام آخوندي-مسعود رجوي -27 خرداد 1388

بنام خدا و بنام خلق قهرمان ايران
در آستانه 30خرداد, سرآغاز مقاومت در برابر استبداد ديني, روز شهدا و زندانيان سياسي و تاسيس ارتش آزاديبخش ملي؛ با درود به تمامي شهيدان و جاودانه فروغهاي آزادي كه اكنون در سراسر ميهن اشغال شده شكوفا و تكثير شده اند, نيروهاي انقلاب دمكراتيك مردم ايران, بويژه جوانان دلير ميهن و دانشجويان پيشتاز را همچون شيرزنان و كوهمردان اشرف, به ايستادگي حداكثر و به هر قيمت در برابر رژيم ولايت فقيه فرا ميخوانم. همچنانكه رئيس جمهور برگزيده مقاومت بلافاصله پس از اعلام نتايج انتخابات آخوندي گفته است,«اين،آغازِ پايانِ رژيم ولايت فقيه است».اگرايستادگي كنيد,جهان در كنارتان ميايستد. اگر ايران برخيزد, جهان به حمايت برمي خيزد.
خامنه اي مي گويد «اساس قضيه, دفاع از نظام است » و همه بايد در برابر كسانيكه « با اصل نظام مخالفند.... سريع موضع بگيرند» . سردمداران «سلطنت مطلقه فقيه» , شما را با فرافكني, اخلالگر و خرابكار و اراذل و اوباش مي خوانند. شركاء و همدستان ديرين از «اغتشاش» و «حركات كور» كه در انقلاب ضدسلطنتي كاملا حلال و بجا ميدانستند , پرهيز ميدهند.اما شما , دلير و بي باك, با خون پاكتان, در صفوف پرنور و پرشور, زنگهاي پايان ديكتاتوري ديني را بصدا در آورديد و به بهترين صورت پاسخ داديد :
آن خس خاشاک تويي
پست تر از خاک تويي
شور منم نور منم
عاشق رنجور منم
زور تويي , کور تويي
هاله بي نور تويي
دلير بي باک منم
مالک اين خاک منم
مرگ مرگ تا پيروزي, مرگ بر ديکتاتور,
آري اكنون شما , زن و مرد جنگيد و تا رژيم ولايت فقيه هست در هر كوي و برزن برمي خيزيد و برمي خروشيد.
همچنانكه رئيس جمهور برگزيده مقاومت اعلام كرده است, بايد قويا از ابطال انتخابات اين رژيم استقبال نمود. انتخابات آزاد بايد تحت نظر ملل متحد, بر اساس اصل حاكميت مردم, صورت بگيرد. لازمه انتخابات آزاد و حاكميت مردم ايران, همچنانكه شوراي ملي مقاومت از سال 1360 اعلام كرده است, ابطال و انحلال كليه نهادهاي ارتجاعي و در رأس همه آنها ولايت فقيه, سپاه پاسداران, بسيج ضدمردمي و اطلاعات بدنام آخوندي است.
شوراي ملي مقاومت ايران در اسفند1360 در ماده چهارم سند «وظايف مبرم دولت موقت» موارد زير را خواسته عموم مردم ايران و لازمة يك جمهوري آزاد و دمكراتيك شناخت: «خلع سلاح و انحلال كليه نهادهاي ارتجاعي و دستگاههاي سركوب, جاسوسي, تفتيش عقايد و سانسور رژيم خميني اعم از : به اصطلاح دادگاهها و دادسراهاي انقلاب اسلامي, محاكم شرع, دواير سياسي – ايدئولوژيك, كميته ها, پاسداران, انجمن هاي به اصطلاح اسلامي, بسيج ضدمردمي, شوراي انقلاب فرهنگي, جهاد دانشگاهي, امور تربيتي و نهادهاي سركوبگر ضددهقاني و ضدكارگري»
صدايتان عليه ديكتاتوري هر چه بلندتر, فريادتان براي آزادي هر چه كوبنده تر,مشت هايتان گره كرده تر و گامهايتان هر چه استوارتر, همچون زنان اشرف نگين و مردان اشرف نشان, كوهها بجنبند اما شما از جاي خود براي آزادي خلق در زنجيرتان تكان نخوريد.
به هموطنانمان در خارج از كشور نيز براي حمايت از شما و اشرفيان در تظاهرات و تحصن هاي 5ماهه صميمانه درود مي فرستم. باشد كه در 30خرداد, روز شهيدان و زندانيان سياسي, براي شما و براي آزادي, با مريم و در كنار مريم, قاصدان و پيام آوران همه ما و خلق ما باشند.
رود خروشان خون شهيدان در پرتو مهر تابان مقاومت و آزادي ايران ضامن پيروزي محتوم خلق ماست.
مسعود رجوي – 27 خرداد1388