۱۳۸۸ خرداد ۱۷, یکشنبه

مريم رجوي: سرفصل در بلوغ منازعات دروني رژيم ملايان

خانم مريم رجوى، رئيسجمهور برگزيده مقاومت ايران، مناظره احمدىنژاد وموسوى كانديداهاى انتخابات رژيم و برملا شدن اسرار داخلى نظام آخوندى را سرفصل جديدى در مخاصمات درونى رژيم ولايت فقيه و يك ضربه كارى به تماميت آن توصيف كرد كه هركس از صندوقها به عنوان رئيس جمهور ملايان بيرون كشيده شود، محكوم به آثار و تبعات فرساينده و فراگير آن است.
سر برداشتن و موضعگيرى بلادرنگ رفسنجانى پس از پايان مناظره و اينكه خواستار مقابله و جوابگويى در تلويزيون گرديد، آغاز همين فرايند است. خانم رجوى افزود: شعله ور شدن جنگ گرگها و برملا شدن اسرار داخلى رژيم، خامنهاى را به شدت نگران كرده است.او براى گرم كردن تنور نمايش تحريم شده انتخابات، با اشتباه محاسبه و تقليد ناشيانه از كشورهاى ديگر، مناظره تلويزيونىبين كانديداهاى تصويب شده از سوى خودش را به راه انداخت. اما چنين چيزى هرگز در ظرفيت رژيم قرون وسطايى نبود و مناظره قبل از اينكه راجع به اين يا آن كانديدا باشد بر سر تماميت رژيم خراب شد.
خامنه اى با برملا شدن شمه اى از فضيحت هاى رژيم سخت به وحشت افتاد و روز بعد از مناظره براى مهار كردن بحران به صحنه آمد و به سردمداران رژيم هشدار داد: «نگذاريد اين استخوانبندى محكم شكسته شود، كه اگر شكسته شد، هيچ زخمى هم ديگر درمان پيدا نخواهد كرد، هيچ گوشه خرابى هم ديگر ترميم نخواهد شد. استخوانبندى مستحكم نظام اسلامى كه امام آن را به ما ياد داده است، اين را بايد حفظ كنيم… . مبادا كار به مقابله، به مجادله، به درگيرى بيانجامد. مواظب باشيد. اگر كسى ديديد كه اصرار بر اغتشاش و درگيرى دارد، بدانيد او يا خائن است يا بسيار غافل است .»
خانم رجوى تأكيد كرد: مناظره موسوى و احمدىنژاد، گوشهاى از بحران، انحطاط، فساد و چپاول و تروريسم را در درون رژيم آخوندها به نمايش گذاشت. به گفته برخى از مهرههاى رژيم، در اين جنگ قدرت افسار گسيخته، طرفين مناظره دست به افشاگريهايى زدند كه تاكنون تنها مقاومت ايران به آن مبادرت مىكرد. از طرف ديگر تكامل يكپايگى در ديكتاتورى ولايت فقيه به جناحبندى و شقه باند خامنهاى در مجلس و تشكلهاى سنتى آن و ديگر ارگانهاى رژيم راه برده است.
تا كنون جامعه روحانيت و حتى عناصرى از قبيل لاريجانى و توكل و باهنر و حداد عادل از حمايت علنى از احمدىنژاد سر باز زده اند، هر چند كه مىدانند خامنهاى با تمام قوا و با مهندسى حداكثر تقلب، ميخواهد گماشته خود را از صندوق بيرون بكشد.
خانم رجوى به‌ويژه يادآورى كرد كه 22سال پيش مقاومت ايران طرح گسترده تروريستى رژيم ملايان براى انفجار در مكه و آتش زدن خانه خدا را با ذكر جزئيات و اسامى برملا كرد. همان جنايت نابخشودنى كه رژيم آخوندى پيوسته آن را به مجاهدين منتسب مي نمود. اما اكنون در جنگ گرگها، احمدىنژاد ناگزير به موسوى، كه به موشك فرستادن او به غزه خرده مىگرفت، گوشزد كرد كه در دولت موسوى بود كه مواد انفجارى و نفرات لازم با طرح و برنامه تروريستى از فرودگاه تهران به سعودى فرستاده شدند. دبيرخانه شوراى ملى مقاومت ايران15خرداد 1388 (5ژوئن 2009)