۱۳۸۸ مرداد ۱۴, چهارشنبه

ميدان بهارستان در اشغال نيروهاي سركوبگر-فعالين حقوق بشر 14 مرداد

ميدان بهارستان و تعدادي از خيابانهاي اطراف در اشغال نيروههاي سرکوبگر
بنابه گزارشات رسيده از ميدان بهارستان ، از صبح امروز مردم از نقاط مختلف بسوي ميدان بهارستان در حال حرکت هستند نيروهاي سرکوبگر از خيابان ناصر خسرو تا ميدان بهارستان را در اشغال خود دارند.
از صبح امروز مردم تهران از نقاط مختلف بسوي ميدان بهرستان در حرکت هستند و در حال حاضر تعداد زيادي از مردم در آنجا حضور دارند و هر لحظه بر تعداد آنها افزوده مي شود.
مردم خود را براي يک اعتراض گسترده آماده مي کنند. نيروهاي سرکوبگر از توقف مردم جلوگيري مي کنند و در صورت اعتراض با باتون به آنها حمله مي کنند.همچنين از صبح امروز براي جلوگيري از حضور مردم در ميدان بهارستان ايستگاه مترو ملت – بهارستان را مسدود کردند و مترو در آنجا توقف نمي کند . همچنين در مسيرهاي خطوط اتوبوس راني در نقاط مختلف تهران که به ميدان بهارستان ختم مي شود را مختل کرده اند و مسير اتوبوسها انقلاب-بهارستان و آزادي – بهارستان را متوقف کرده اند.نيروهاي سرکوبگر؛ گارد ويژه،سپاه پاسداران ،نيروهاي انتظامي ،بسيج و لباس شخصيها بصورت انبوهي در خيابانها و ميدان بهارستان حضور دارند .
ميدان بهارستان در اشغال نيروهاي سرکوبگر تحت امر ولي فقيه علي خامنه اي مي باشد . نيروهاي سرکوبگر همچنين در خيابان ناصرخسرو تا ميدان بهارستان مستقر شده اند. آنها با انواع خودروهاي خود که مملو از نيروهاست و همچنين نيروي گارد ويژه موتور سوار آماده يورش به مردم هستند.همچنين 2 ماشين آتش نشاني در ضلع شرقي و ضلع شمالي مستقر شده اند.
14 مرداد 1388 برابر با 05 اگوست 2009