۱۳۹۳ مرداد ۲, پنجشنبه

براي نجات جان زنداني سياسي ارژنگ داوودي بكوشيم و بساط دجالگري و تفرقه افكني رژيم و ايادي رنگارنگش را جمع كنيم.


رژيم جهل و جنايت آخوندها،روز یکشنبه ۲۹ تیرماه  به آقای وحید مشکانی فراهانی وکیل زندانی سیاسی ارژنگ داودی اطلاع داد که  وي ( ارژنگ داوودي) توسط آصف حسینی رئیس شعبه ۱ دادگاه انقلاب کرج با پرونده سازی جدید به اتهام محاربه از طریق عضویت، هواداری و فعالیت موثر در پیشبرد اهداف سازمان مجاهدین خلق ایران به اعدام محکوم گرديده است.
در اين رابطه   شوراي ملي مقاومت ايران «  به جامعه جهانی به تلاش برای لغو حکم اعدام زندانی سیاسی ارژنگ داوودی » فراخوان داد و« محکوم کردن یک زندانی سیاسی به خاطر فعالیتهای سیاسی وی در زندان، سقف جدیدی در دیکتاتوری و سرکوب » ناميد «که فقط از فاشیستهای حاکم بر ایران ساخته است. 
مقاومت ایران کمیسر عالی حقوق بشر و شورای حقوق بشر ملل متحد و دیگر ارگانهای ذیربط بین المللی و عموم سازمانهای مدافع حقوق بشر در سراسر جهان را به محکوم کردن، حکم جنایتکارانه اعدام ارژنگ داوودی و تلاش برای لغو این حکم »فرا خواند.
همچنين در پي اين حكم ضد انساني و غير قانوني و غير عادلانه، فعالين سياسي و حقوق بشري و همبندان سابق اين زنداني سياسي كوشش نموده و مي نمايند تا  جان اين زنداني سياسي را نجات دهند، اما رژيم جلادان  تلاش مي كند با ترفندي دجالگرانه صورت مسئله را عوض نموده و با تفرقه افكني و تغيير جاي دوست به دشمن اين تلاشها  و حمايت و همبستگي زنداني مقاوم ارژنگ داوودي با جنبش مقاومت ايران را خنثي نمايد.
ارژنگ داودی، زندانی سیاسی مقاوم، معلم، شاعر و نویسنده ارجمند میهنمان، در بخشی از پیامش در خرداد ۱۳۹۳ که بر روی اینترنت منتشر شده است، «از درون سیاهچالهای تبعیدگاه مخوف بندر عباس»، به حضور معنادار در همایش «همه برای آزادی» فراخوان داده و خطاب به هموطنانمان چنین می نویسد: 
هم میهنان، 
به رغم خطراتی که در معرضشان هستیم، امید به فرا رسیدن بهار آزادی، امید موجهی است. از آنجا که در جای جای پیکره تاریخ به کرات تجربه شده که تحت سیطره استبداد، حق همواره گرفتنی بوده نه دادنی. بر یکایک ماست که برای به پیروزی رساندن انقلاب دموکراتیک ایرانیان با دل و جان، چنان کوشا باشیم که سال ۹۳ هم پایانی گردد بر نقض گسترده حقوق انسانی و آزادیهای مدنی و هم سرآغازی باشد بر نهادینه سازی اهداف آزادیخواهانه و عدالت طلبانه مبارزان و جان نثاران راه آزادی میهن به ویژه در یکصد و دو سال گذشته. 
بدین منظور به ویژه در مرحله حساس جاری، برای تهاجمی شدن جنبش ۲۰۰ ساله آزادیخواهی، جامعه ایرانی نیاز به رسیدن به نوعی تفاهم اصولی و همه جانبه دارد تا با معرفی نوعی جمهوری ایرانی که همه ما را به حساب بیاورد و حقوق همه ما را تضمین نماید، باری دیگر دست در دست هم بپاخیزیم و یک بار برای همیشه حقوق حقة خود را محقق سازیم. در این راه کاستن از تعصبات نابه جای ملی و تقویت هر چه بیشتر گرایشات جهانی از التزامات اولیه برای دنیای امروز است. 
با ابراز صمیمانه ترین احترامات قلبی ، از درون سیاهچال های تبعیدگاه مخوف بندر عباس، دستان امیدوار خود را دراز می کنم به سوی تمامی آزادیخواهان جهان به ویژه آزادیخواهان ایرانی در هر جای این کره خاکی که باشند و خالصانه از همگان می خواهم تا در صورت امکان با حضور معنادار در همایش موسوم به «همه برای آزادی» انزجار خود از استبداد مطلقه حاکم بر میهن اهورایی را هر چه رساتر فریاد کنند.»
بركسي پوشيده نبوده و نيست كه آقاي ارژنگ داوودي نه يك هوادار مجاهدين بلكه يك زنداني سياسي آزاديخواه و مقاوم است كه به رغم اختلاف ديدگاه با مجاهدين در درون سياهچالهاي رژيم به وظيفه ملي و ميهني خود قيام نموده و همبستگي خود را با جنبش آزاديخواهانه مردم ايران و مجاهدين خلق ايران اعلام نموده است. و اين  نه يك جرم بلكه حق طبيعي و يك تعهد و مسئوليت براي هر انسان آزاديخواه و مبارز در شرايط كنوني ميهنمان است.  
بنا به آخرين نامه خطاب به دبير كل سازمان ملل و كميسر عالي ملل متحد بعد از اطلاع از حكم اعدام خود مي نويسد:
«به اطلاع ميرسانم كه در اواخر دوره حبس و نيز پس از اتمام دوره حبس بويژه در مدت 5 ماهي كه بصورت انفرادي در سويت شماره 5  زندان بندرعباس نگهداري ميشدم .بارها توسط نيروهاي امنيتي سپاه پاسداران و وزارت اطلاعات بازديد و مورد اين پرسش قرار گرفتم كه آيا حاضرم پس از استخراج از زندان به خارج از كشور بروم؟
ولي چون هر بار با جواب منفي من روبرو شدند ترتيباتي اتخاذ نمودند تا اين آراي ظالمان بر عليه اينجانب صادر گردد.
اينك  نيز به صراحت اعلام ميدارم كه هر سه پرونده فوق كه منتهي به صدور حكم ظالمانه شده اند در تضاد آشكار با منشور سازمان ملل متحد، مغاير با عرف رايج جهاني و حتي برخلاف اصول قانون اساسي رژيم و قوانين موضوعه كشور است.لذا انتظار دارم كه بعنوان مشتي نمونه خروار از سوي حقوقدانان بي طرف بين المللي مورد رسيدگي دقيق قرار گيرد تا باري ديگر عمق رفتار غير انساني و نيز تناقضهاي فاحش در كردار و گفتار باند بربر منش حاكم بر تهران به وضوح تمام اثبات گردد.»
بساط  دجالگري رژيم توطئه چين و تفرقه انداز و ايادي رنگارنگش را جمع كنيم و در همبستگي ملي و مبارزاتي براي نجات جان زنداني سياسي ارژنگ داوودي بكوشيم و اجازه ندهيم رژيم با تعويض صورت مسئله كه نجات جان اين زنداني سياسي است ما را به جنگ حيدري نعمتي بكشاند.  داشتن اختلاف نظر امري كاملا طبيعي است و اختلاف ديدگاه مانع از همكاري و اتحاد بر عليه دشمن مشترك مردم ايران كه رژيم جمهوري اسلامي است نميشود.
و ارژنگ نمونه بارزي از انسانهاي آزاديخواهي است كه به رغم اختلاف نظر با مجاهدين در اتحاد و همبستگي با آنها بر عليه رژيم فرا خوان داده و تلاش نموده است.
به قول يك كاربر هوادار مجاهدين در فيس بوك«هيچ اشكالي ندارد اگر كسي يا كساني نظر و ديدگاهشان صد در صد مخالف مجاهدين باشد. عيب و ايراد آنجا است كه اين تفاوت ديدگاه و نظر به ضديت تبديل شود و به جاي دشمني و ضديت با رژيم دشمني و ضديت با مجاهدين وظيفه و ماموريت اصلي شود. ارژنگ داوودي يك زنداني سياسي مقاوم و آزاديخواه است كه در زندان و زير شكنجه و فشار جلادان از مقاومت و مبارزه مجاهدين به رغم اختلاف نظر حمايت كرده و اينك مي بينيم به همين خاطر رژيم حكم اعدام او را صادر مي كند. در اين شرايط بايد براي نجات جان اين زنداني سياسي تلاش كرد نه اينكه سعي نمود جاي دوست و دشمن را عوضي نشان داد.»
كاربر ديگري مي نويسد:«گروهی مزور سیاسی به نوشتاری مختلف اما با مضمونی یگانه،رژیم ضد بشری و تروریستی آخوندها را در قبال «مجاهدین»تبلیغ و تایید میکنند واین دستجات بر اساس تجربه سالیان بند نافشان مستقیم و غیر مستقیم به سیستم ولایت فقیه وصل می باشد.».